Followers

Wednesday, November 3, 2010

MEREKA TERHEBAT !


NURUL FARHANA

insyaAllah , masuk tahun 2011 bulan depan ni , genap 6 tahun persahabatan aku dan dia . mcm2 dugaan aku dah hadapi sepanjang aku brkawan dgn dia . Alhamdulillah , semuanya kembali seperti biasa , ANNA , I LOVE U . Terima kasih sbb sudi berkawan dgn aku & aku harap , persahabatn kita akan kekal , hingga alam syurga . Aminn <3


SAIFUL ANUAR

dulu , masa diawal pekenalan kau dan aku , tiada apa-apa yang istimewa antara kita . cukup hanya dengan kau kenal aku , dan aku kenal kau . namun , semuanya berubah apabila kita berjumpa kembali setelah lama membawa diri masing2 . Antara kita , biarlah KAU & AKU sahaja yg tahu . Thanks for being me loyalty fren :). Kendatipun sejak kebelakangan ini , aku dan kau agak jurang , namaun ia tidak bermakna persahabatan aku dan kau ternoktah di disini . Jaga diri . Kau ttp sahabat aku sehingga nafas aku terakhir .









FERRA FERISKA

hmm . perkenalan aku dan dia masih baru . tetapi , aku sgt saygkan dia . aku rasa seperti dah berpuluh tahun aku menjalani persahabatn dengan dia . thx ferra , for being my besties ^^ semoga persahabatan yg terjalin ini , akan utuh , walau badai melanda . I LOVE U <3






MUHAMMAD HELMI

seorag lagi sahabat kesayanagan aku . hmm . aku syg kau . jaga diri kau baik2 . persahabatan walau sampai ajal !semoga berjaya dunia & akhirat






MELLO MARRIOTE

besties foreva oke . doa aku sentiasa mengiringi kau . belajar elok2 sehingga beroleh kejayaan . walaupun baru dgn kau , kau tetap dlam list KAWAN TERHEBAT yg aku perna ada :)





FASHUA EVAN SANDERS

tempoh perkenalan yg agak singkat , namun meninggalkan sisasisa kenangan seperti sudah sseratus tahun menjalani persahabatan ! walauapajua yg berlaku , bagi diriku , dia ttp sahabat aku :)



SYANAZ IBRAHIN

I LOVE U M LIL SISTA :) KENANGAN BERSAMAMU TAKKAN PERNAH KULUPA , BAHKAN IA TERUS MEKAR DALAM KOTAK FIKIRANKU ^^ TAKE CARE <3







YIEYIN HALID

satu-satunya adik perempuan yg aku ada . aku sygkan dia . syg seorg abg kepada adiknya . adik jaga diri baik2 ok . study elok2 . untuk masa depan . jangan sedeh2 da . if ada masalah , jangan segan story dekat abg ok ^^ love u adik <3









HAZWAN ADIB
adik kesayangan aku !:) love adib . do take care !







AFY VANITY

BFF baru :) thx for being my good fren . love u afy :)



ABEN

kendatipun baru , namun seolah-olah sudah menegemudi bahtera persahabatan ini berabad lamanya . TAKE CARE BRO ^^







AHMAD SAMUEL

love u la . fren foreva okeyy :)





SHASHA HILTON

BFF forev sygg . take a gud care of yue self ok . and behave yur self ^^






ARRA CRICHTON

bnyk tolong aku & sentiasa care dgn aku :) love u la :)



*aku sayang korang semua
*SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEKAL , HINGGA ALAM SYURGA ^^

No comments: