Followers

Thursday, December 15, 2011

hmmmm~


mungkin salah aku . tapi tidak mengapa . aku terima dan telan segala yg aku hadapi sekarang ini dgn redho . aku yakin , ada hikmah yg Maha besar menanti . hmm . mmg sukar untuk kita temui org yang betul-betul faham kita . kadang-kadang aku terfikir , ayik aku je faham org . ayik aku je mengalah . asyik aku je buat terbaik untuk org , tapi , pernah mereka terfikir akan semua itu ? aku amat sayangkan perhubungan ni, aku diamkan aja . kadang-kadang , mreka tak tahu , apa masalah kita yg sedang kita alami . apa yg mereka tahu , hanya mahu kesempurnaan dari kita . aku juga manusia biasa . yg tak lepas dr melakukan kesilapan . hmmm . td , kedai ibu kene rompak . sian ibu . hmm . teman ibu buat report polis . aku harap ada hikmah atas semua ni. hmm . tapelah , org dah tak suka kita . org dah tak percaya kita . org dah tak perlukan kita dan org dah fikir bukan2 pada kita , kita nak buat mcm mana kan . kalau kita terangkan walau sedalam mana pun , takde gunanya lagi. semua salah kita . terpulanglahhh . apa yg aku tahu , aku dah sehabis baik , sehabis daya dalam membahagiakan perhubungan ini . walauapajua yg berlaku sekali pun , kau tetap kakak aku . sikit perasaan sayang aku pada kau tak pernah berubah . maafkan aku sekali lagi . ada bnyk perkara yg nk diterangkan , tapi tidak mengapalah . aku redhoo jika ini suratan takdir . terima kasih bnyk2 wahai kakak . Halalkan makan & minum . semoga terus berjaya dalam carrerr dan semoga mendapat sebaik-baik balasan drpd Allah swt . Im always here for you . Do take care of yurself . much love - soll <3

No comments: