Followers

Monday, May 2, 2011

KISAH HATI - ALYAH





hatiku hatimu
menjadi satu cinta
ku rasa hadirmu
menyempurnakan aku

tapi cinta bukan milik kita
semua harus berakhir

cinta kau dan aku
takkan mungkin bersatu
untuk saat ini di dunia ini
mungkin kita bersama
nanti di atas sana
biar ku setia menjaga cintamu
selamanya

tapi cinta bukan milik kita
semua harus berakhir

cinta kau dan aku
takkan mungkin bersatu
untuk saat ini di dunia ini
mungkin kita bersama
nanti di atas sana
biar ku setia menjaga cintamu

cinta kau dan aku
takkan mungkin bersatu
untuk saat ini di dunia ini
biar ku setia menjaga cintamu
selamanya

-Pertama kali aku dengar lagu ni di radio ERA . time tu aku baru lpeas isi minyak dekat shell bulatan pahang . dalam 2 hari lepas ta silap aku dengar lagu ni . kali pertama aku dengar lagu ni , aku terus jatuh cinta akan lagu ini . lagu ini berjaya menyentuh pintu hati aku . vokal mantap dr ALYAH membuat kan aku lagu ini terus terngiang-ngiang du cuping telinga aku . sampai rumah , aku terus serach dekat youtube . aku ta tau lagu ni tajuk dia ape pada awalnya , yg aku tahu , penyanyi lagu ini adalah alyah . aku serach dan terus serach sehinnga aku jumpa video clip alyah yg bertajuk KISAH HATI . aku ta tau time tu yg lagu itu yg aku cari . then , aku bukak video clip tu , then aku cukup teruja ! exicted habis dan aku menjerit2 ! nak nak ada remmy ishak pulak kan dalam video vlip tu , and it so sweet !! aku sgt suka video clipnyee . shoot yg sgt cantik !! ALYAH yg sangat meletop !! suka sangat ! sejak 2 hari lepas , aku mneggilai lagi ini , KISAH HATI ! sedap sgt ! susunan lirik dia sgt mendalam . sedeh aku dengar . cuba kornag hayati betul2 lirik dia . sedih kan ? hmm . btw , AKU SUKA SGT DENGAN SINGLE TERVARU DR ALYAH NI . semoga alyah terus berjaya dalam karier nya . dan aku berharap sgt lagu ni masuk AJL :) MESTI MELETP ! ALYAH , I LOVE U . ALWAYS AND ALWAYS <3


No comments: